Czcionka:

A+A-

Kontrast:

Język angielski

3 i 4 -latki wrzesień

2022

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

 

 

 

TEMAT

 

 

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

 

 

 

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci witają i żegnają się (ze sobą, z nauczycielem)

*Podają swoje imię, kiedy są o nie pytane


*Poznają nazwy kolorów i potrafią odnaleźć rzeczy w danym kolorze

 

*Wskazują odpowiednie obrazki ze zwierzętami


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

*Reagują na powtarzane polecenia

 

*Znają zasady panujące na zajęciach

*Uczestniczą w proponowanych grach i zabawach

 

*Hello everybody! – Witajcie!

 

 

 

 

 

*I know colors

 

 

 

 

*Animals and pets

 

 

 

 

 

 

Hello, Bye-bye, What’s your name?, My name is…; proste polecenia i instrukcje

 

 

 

 

Colors – orange, pink, red, blue, green, brown, black, yellow

 

 

 

 

Zwierzęta – cat, dog, monkey, parrot, tiger, frog, elephant, zebra, koala, panda

 

 

 

Wprowadzane piosenki:

 

Hello song (Super Simple Songs)

Red light, Green light (Super Simple Songs)

Baby shark (Super Simple Songs)

 

Realizowane projekty:

 

 Colors – poznajemy kolory i kształty

(wprowadzenie oraz utrwalanie wybranych kolorów w j. angielskim)

 

Animals and Pets – poznajemy zwierzęta dzikie i domowe

 

 

 

 

Książeczka obrazkowa:

 

My book of letters Miles Kelly

The book of activities (colors/animals)

 

4 i 5 -latki wrzesień

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

 

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci witają i żegnają się (ze sobą, z nauczycielem)

*Podają swoje imię, kiedy są o nie pytane


*Poznają nazwy kolorów i potrafią odnaleźć rzeczy w danym kolorze

 

*Wskazują odpowiednie obrazki ze zwierzętami


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

*Reagują na powtarzane polecenia

 

*Znają zasady panujące na zajęciach

*Uczestniczą w proponowanych grach i zabawach

 

*Hello everybody! – Witajcie!

 

 

 

 

 

*I know colors

 

 

 

 

*Animals and pets

 

 

 

 

 

 

Hello, Bye-bye, What’s your name?, My name is…; proste polecenia i instrukcje

 

 

 

 

Colors – orange, pink, red, blue, green, brown, black, yellow

 

 

 

 

Zwierzęta – cat, dog, monkey, parrot, tiger, frog, elephant, zebra, koala, panda

 

 

 

Wprowadzane piosenki:

 

Hello song (Super Simple Songs)

Red light, Green light (Super Simple Songs)

Baby shark (Super Simple Songs)

 

Realizowane projekty:

 

 Colors – poznajemy kolory i kształty

(wprowadzenie oraz utrwalanie wybranych kolorów w j. angielskim)

 

Animals and Pets – poznajemy zwierzęta dzikie i domowe

 

 

 

 

Książeczka obrazkowa:

 

My book of letters Miles Kelly

The book of activities (colors/animals)

 

5 i 6 -latki wrzesień

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

 

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci witają i żegnają się (ze sobą, z nauczycielem)

*Podają swoje imię, kiedy są o nie pytane


*Poznają nazwy kolorów i potrafią odnaleźć rzeczy w danym kolorze

 

*Wskazują odpowiednie obrazki ze zwierzętami


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

*Reagują na powtarzane polecenia

 

*Znają zasady panujące na zajęciach

*Uczestniczą w proponowanych grach i zabawach

 

*Hello everybody! – Witajcie!

 

 

 

 

 

*Revision of colors – powtórzenie I utrwalenie kolorów

 

 

 

 

*Animals and pets - revision

 

 

 

 

 

 

Hello, Bye-bye, What’s your name?, My name is…; proste polecenia i instrukcje

 

 

 

 

Colors – orange, pink, red, blue, green, brown, black, yellow, purple, grey, gold, white

 

 

 

 

Zwierzęta – cat, dog, monkey, parrot, tiger, frog, elephant, zebra, koala, panda, fish, birds, dolphins, shark, turtle

 

 

 

Wprowadzane piosenki:

 

Hello song (Super Simple Songs)

Red light, Green light (Super Simple Songs)

Baby shark (Super Simple Songs)

 

Realizowane projekty:

 

 Colors – poznajemy kolory i kształty

(wprowadzenie oraz utrwalanie wybranych kolorów w j. angielskim)

 

Animals and Pets – poznajemy zwierzęta dzikie i domowe

 

 

 

Książeczka obrazkowa:

 

My book of letters Miles Kelly

The book of activities (colors/animals)

 

Data dodania: 2020-11-16 13:54:50
Data edycji: 2022-09-09 17:32:28
Ilość wyświetleń: 596

"Trzeba dzieciom dać serce, piękno i uśmiech, aby uczyły się kochać ludzi i wszystko, co je otacza."

Maria Kownacka
Bądź z nami
Urzędu Miejskiego w Policach
Biuletynu Informacji Publicznej