Czcionka:

A+A-

Kontrast:

Język angielski

CZERWIEC

3 i 4 -latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci poznają słowa związane z wakacjami

 

*Wskazują odpowiednie obrazki związane z wakacjami


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty

*Śpiewają piosenki dotyczące wprowadzanych/utrwalanych tematów

 

 

*Summer

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Revision of the material

 

 

 

 

 

 

 

Holidays, Summer, sea, lake, ocean, beach, sand, grass, mountains, run, walk, climb, swim, jump, fly, go

 

I’m tired-jestem zmęczony
I’m happy-jestem szczęśliwy
I’m sleepy-jestem śpiący
I’m sad-jestem smutny

 

Basic: Colors, numbers, seasons, emotions and feeling
My life: Family members, clothes, my home, interests

 

 

 

 

Wprowadzane piosenki:

 

A Hole in the Bottom of the Sea (Barefoot Books Singalong)
Down In The Deep Blue Sea (Super Simple Songs)
Summer Dance Songs for Children - Sunscreen Song (The Learning Station)

 

Gry:

 

Under the sea – Matching Games Usborne

Bingo with numbers

 

 

Książeczki wybrane przez nauczyciela związane z przerabianym materiałem lub poszerzające słownictwo

 

4 i 5 -latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci poznają słowa związane z wakacjami

 

*Wskazują odpowiednie obrazki związane z wakacjami


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty

*Śpiewają piosenki dotyczące wprowadzanych/utrwalanych tematów

 

 

*Summer

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Revision of the material

 

 

 

 

 

 

 

Holidays, Summer, sea, lake, ocean, beach, sand, grass, mountains, run, walk, climb, swim, jump, fly, go, sunscreen, sunglasses, umbrella

 

I’m tired-jestem zmęczony
I’m happy-jestem szczęśliwy
I’m sleepy-jestem śpiący
I’m sad-jestem smutny
I’m afraid of-boję się
I’m not afraid of- nie boję się

 

Basic: Colors, numbers, seasons, emotions and feeling
My life: Family members, clothes, my home, interests

 

 

 

 

Wprowadzane piosenki:

 

A Hole in the Bottom of the Sea (Barefoot Books Singalong)
Down In The Deep Blue Sea (Super Simple Songs)
Summer Dance Songs for Children - Sunscreen Song (The Learning Station)

 

Gry:

 

Under the sea – Matching Games Usborne

Bingo with numbers

 

 

Książeczki wybrane przez nauczyciela związane z przerabianym materiałem lub poszerzające słownictwo

 5 i 6 -latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci poznają słowa związane z wakacjami

 

*Wskazują odpowiednie obrazki związane z wakacjami


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty

*Śpiewają piosenki dotyczące wprowadzanych/utrwalanych tematów

 

 

*Summer

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*Revision of the material

 

 

 

 

 

 

 

Holidays, Summer, sea, lake, ocean, beach, sand, grass, mountains, run, walk, climb, swim, jump, fly, go, sunscreen, sunglasses, umbrella

 

I’m tired-jestem zmęczony
I’m happy-jestem szczęśliwy
I’m sleepy-jestem śpiący
I’m sad-jestem smutny
I’m afraid of-boję się
I’m not afraid of- nie boję się

 

Basic: Colors, numbers, seasons, emotions and feeling
My life: Family members, clothes, my home, interests

 

 

 

 

Wprowadzane piosenki:

 

A Hole in the Bottom of the Sea (Barefoot Books Singalong)
Down In The Deep Blue Sea (Super Simple Songs)
Summer Dance Songs for Children - Sunscreen Song (The Learning Station)

 

Gry:

 

Under the sea – Matching Games Usborne

Bingo with numbers

 

 

Książeczki wybrane przez nauczyciela związane z przerabianym materiałem lub poszerzające słownictwo

 

MAJ

3 i 4 - latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci znają słownictwo wiosenne w języku angielskim i potrafią wskazywać odpowiednie obrazki


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

*Powtarzają nowe słownictwo, które poznają w trakcie piosenek, gier, zabaw ruchowych

 

*Znają podstawowe nazwy owoców, warzyw i potraw

*Uczestniczą w proponowanych grach i zabawach

 

*Spring – słownictwo wiosenne, przyroda

 

 

 

 

 

 

 

*Do you like bananas? – utrwalamy nazwy produktów

 

 

 

 

 

 

 

April, May, baby animals, bloom, bunny, Butterfly, puddles, rabbit,  rainbow, raincoat, tulip, umbrella

 

 

 

 

Fruits e.g. pineapple, watermelon

Vegetables e.g. tomato, potato

Meals – spaghetti, fish and chips

 

 

 

 

 

Słownictwo zawarte w książeczkach, nowych piosenkach, które mają za zadanie poszerzać słownictwo

Wprowadzane piosenki:

 

Do you like broccoli? – Super Simple Songs

Do you like spaghetti yogurt? – Super Simple Songs

Move, move – Super Simple Songs

Drip drop Rain

Wheels on the bus – Super Simple Songs

 

 

Dodatkowe materiały:

 

·               Cat in the book : elementarz języka angielskiego z płytą CD / Ewa Cisowska

 

·               You can sing in English too! : 20 nowych autorskich piosenek poszerzających słownictwo dziecka w języku angielskim / Terence Clark-Ward ( 2-5 latki, 5-8latki )

 

4 i 5 -latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci znają słownictwo wiosenne w języku angielskim i potrafią wskazywać odpowiednie obrazki


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

 

*Zgłaszają się

*Powtarzają nowe słownictwo, które poznają w trakcie piosenek, gier, zabaw ruchowych

 

*Znają podstawowe nazwy owoców, warzyw i potraw

*Uczestniczą w proponowanych grach i zabawach

 

*Spring – słownictwo wiosenne, przyroda

 

 

 

 

 

 

 

*Do you like bananas? – utrwalamy nazwy produktów

 

 

 

 

 

 

 

April, May, baby animals, bloom, bunny, Butterfly, puddles, rabbit,  rainbow, raincoat, tulip, umbrella

 

 

 

 

 

 

 

Fruits e.g. pineapple, watermelon

Vegetables e.g. tomato, potato

Meals – spaghetti, fish and chips

 

 

 

 

 

Słownictwo zawarte w książeczkach, nowych piosenkach, które mają za zadanie poszerzać słownictwo

Wprowadzane piosenki:

 

Do you like broccoli? – Super Simple Songs

Do you like spaghetti yogurt? – Super Simple Songs

Move, move – Super Simple Songs

Drip drop Rain

Wheels on the bus – Super Simple Songs

 

 

Dodatkowe materiały:

 

·               Cat in the book : elementarz języka angielskiego z płytą CD / Ewa Cisowska

 

·               You can sing in English too! : 20 nowych autorskich piosenek poszerzających słownictwo dziecka w języku angielskim / Terence Clark-Ward ( 2-5 latki, 5-8latki )

 

·               Beauty and the Beast – Usborne Peep inside a fairy tale

 

·               Zagubiony świetlik. Brighty got lost. W wersji dwujęzycznej dla dzieci – Adam Święcki

5 i 6 -latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci znają słownictwo wiosenne w języku angielskim i potrafią wskazywać odpowiednie obrazki


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

 

*Zgłaszają się

*Powtarzają nowe słownictwo, które poznają w trakcie piosenek, gier, zabaw ruchowych

 

*Znają podstawowe nazwy owoców, warzyw i potraw

*Uczestniczą w proponowanych grach i zabawach

 

*Spring – słownictwo wiosenne, przyroda

 

 

 

 

 

 

 

*Do you like bananas? – utrwalamy nazwy produktów

 

 

 

 

 

 

 

April, May, baby animals, bloom, bunny, Butterfly, puddles, rabbit,  rainbow, raincoat, tulip, umbrella

 

 

 

 

 

 

 

Fruits e.g. pineapple, watermelon

Vegetables e.g. tomato, potato

Meals – spaghetti, fish and chips

 

 

 

 

 

Słownictwo zawarte w książeczkach, nowych piosenkach, które mają za zadanie poszerzać słownictwo

Wprowadzane piosenki:

 

Do you like broccoli? – Super Simple Songs

Do you like spaghetti yogurt? – Super Simple Songs

Move, move – Super Simple Songs

Drip drop Rain

Wheels on the bus – Super Simple Songs

 

 

Dodatkowe materiały:

 

·               Cat in the book : elementarz języka angielskiego z płytą CD / Ewa Cisowska

 

·               You can sing in English too! : 20 nowych autorskich piosenek poszerzających słownictwo dziecka w języku angielskim / Terence Clark-Ward ( 2-5 latki, 5-8latki )

 

·               Beauty and the Beast – Usborne Peep inside a fairy tale

 

·               Zagubiony świetlik. Brighty got lost. W wersji dwujęzycznej dla dzieci – Adam Święcki

 

Kwiecień

3 i4-latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci znają słownictwo wiosenne w języku angielskim


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

*Reagują na powtarzane polecenia

 

*Znają słownictwo związane z Wielkanocą

 

*Znają podstawowe nazwy owoców, warzyw i potraw

*Uczestniczą w proponowanych grach i zabawach

 

*Spring – słownictwo wiosenne, przyroda

 

 

 

 

 

 

*Happy Easter - Wielkanoc

 

 

 

 

 

*Do you like bananas? – poznajemy nazwy produktów

 

 

 

 

 

 

 

baby animals, bunny, Butterfly,  chick, eggs, rabbit,  rainbow, umbrella

 

 

 

 

Easter bunny, Easter card, an egg hunt, Happy Easter, tupil, daffodil

 

 

 

 

Fruit – apples, orangers, strawberries, plums, pears, bananas, pineapples

Vegetables – cucumber, tomato, potato, onion, garlic, red/ green/ yellow pepper

Meals - breakfast, lunch, dinner

Wprowadzane piosenki:

 

Seasons – Pancake Manor

Do you like broccoli? – Super Simple Songs
The way the bunny hops – The Kiboomers

 

 

Książeczka obrazkowa:

 

Flashcards with vocabulary

Pop-up seasons – Usborne

Goodbye winter, hello spring – Kenard Pak

 

4 i 5-latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci znają słownictwo wiosenne w języku angielskim


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

*Reagują na powtarzane polecenia

 

*Znają słownictwo związane z Wielkanocą

 

*Znają podstawowe nazwy owoców, warzyw i potraw

*Uczestniczą w proponowanych grach i zabawach

 

*Spring – słownictwo wiosenne, przyroda

 

 

 

 

 

 

*Happy Easter - Wielkanoc

 

 

 

 

 

*Do you like bananas? – poznajemy nazwy produktów

 

 

 

 

 

 

 

April, May, baby animals, bloom, bunny, Butterfly,  chick, crocus, eggs, grow, nest, puddles, rabbit,  rainbow, raincoat, tulip, umbrella

 

 

 

 

Easter bunny, Easter card, an egg hunt, Happy Easter, tupil, daffodil

 

 

 

 

Fruit – apples, orangers, strawberries, raspberries, plums, pears, bananas, pineapples

Vegetables – cucumber, tomato, potato, onion, garlic, red/ green/ yellow pepper

Meals - breakfast, lunch, dinner, supper

Wprowadzane piosenki:

 

Seasons – Pancake Manor

Do you like broccoli? – Super Simple Songs

Do you like spaghetti yogurt? – Super Simple Songs

Here Comes Peter Cottontail – The Kiboomers
The way the bunny hops – The Kiboomers

 

 

 

 

Książeczka obrazkowa:

 

Flashcards with vocabulary

Pop-up seasons – Usborne

Goodbye winter, hello spring – Kenard Pak

 

5 i 6-latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci znają słownictwo wiosenne w języku angielskim


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

*Reagują na powtarzane polecenia

 

*Znają słownictwo związane z Wielkanocą

 

*Znają podstawowe nazwy owoców, warzyw i potraw

*Uczestniczą w proponowanych grach i zabawach

 

*Spring – słownictwo wiosenne, przyroda

 

 

 

 

 

 

*Happy Easter - Wielkanoc

 

 

 

 

 

*Do you like bananas? – poznajemy nazwy produktów

 

 

 

 

 

 

 

April, May, baby animals, bloom, bunny, Butterfly,  chick, crocus, eggs, grow, nest, puddles, rabbit,  rainbow, raincoat, tulip, umbrella

 

 

 

 

Easter bunny, Easter card, an egg hunt, Happy Easter, tupil, daffodil

 

 

 

 

Fruit – apples, orangers, strawberries, raspberries, plums, pears, bananas, pineapples

Vegetables – cucumber, tomato, potato, onion, garlic, red/ green/ yellow pepper

Meals - breakfast, lunch, dinner, supper

Wprowadzane piosenki:

 

Seasons – Pancake Manor

Do you like broccoli? – Super Simple Songs

Do you like spaghetti yogurt? – Super Simple Songs

Here Comes Peter Cottontail – The Kiboomers
The way the bunny hops – The Kiboomers

 

 

 

 

Książeczka obrazkowa:

 

Flashcards with vocabulary

Pop-up seasons – Usborne

Goodbye winter, hello spring – Kenard Pak

 

Marzec 

3- i 4-latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci znają 4 pory roku i wiedzą jaka jest wtedy pogoda


*Poznają bajki w języku angielskim

 

*Potrafią wskazać i nazwać różne instrumenty


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

 

*Wskazują elementy w książeczkach obrazkowych, wypowiadając ich nazwy

*Reagują na powtarzane polecenia

 

*Znają zasady panujące na zajęciach

*Uczestniczą w proponowanych grach i zabawach

 

*Four seasons + revision of weather

 

 

 

 

 

*Fantasy and Fairy Tales

 

 

 

 

 

 

 

*Instruments

 

 

 

 

 

 

 

 

Spring, Summer, Autumn, Winter, Warm, Cold, Hot, Freeze, Umbrella, Tree, Free Time, Sun, Moon

 

 

 

 

Princess, Prince, Ghost, Queen, King

 

 

 

 

 

Music, Notes, Guitar, Piano, Drums, Violin, Tambourine

 

 

Wprowadzane piosenki:

Season song (Have Fun Teaching)

Seasons Song for Kids (Autumn/Fall Version) | Pancake Manor
Can you play guitar? (Fun Kids English)

The musical instruments (HiDino Kids Songs With Fun Stories )

 

 

Realizowane projekty:

The Little Red Hen Fairy Tales and Bedtime Stories
The Three Billy Goats Gruff

 

 

 

 

Książeczka obrazkowa:

 

Meet the Orchestra by Ann Hayes

Violet's Music by Angela Johnson

 

4- i 5- latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci znają 4 pory roku i wiedzą jaka jest wtedy pogoda


*Poznają bajki w języku angielskim

 

*Potrafią wskazać i nazwać różne instrumenty


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

 

*Wskazują elementy w książeczkach obrazkowych, wypowiadając ich nazwy

*Reagują na powtarzane polecenia

 

*Znają zasady panujące na zajęciach

*Uczestniczą w proponowanych grach i zabawach

 

*Four seasons + revision of weather

 

 

 

 

 

*Fantasy and Fairy Tales

 

 

 

 

 

 

 

*Instruments

 

 

 

 

 

 

 

 

Spring, Summer, Autumn, Winter, Warm, Cold, Hot, Freeze, Umbrella, Tree, Free Time, Sun, Moon

 

 

 

 

Castle, Wand, Fairy, Princess, Prince, Ghost, Queen, King, Wizard, Magic Hats, Spell, Charm, Magic, Magician

 

 

 

 

 

Music, Notes, Guitar, Piano, Drums, Violin, Tambourine, Harp, Flute, Trumpet, Triangle

 

 

Wprowadzane piosenki:

Season song (Have Fun Teaching)

Seasons Song for Kids (Autumn/Fall Version) | Pancake Manor
Can you play guitar? (Fun Kids English)

The musical instruments (HiDino Kids Songs With Fun Stories )

 

 

Realizowane projekty:

The Little Red Hen Fairy Tales and Bedtime Stories
The Three Billy Goats Gruff

 

 

 

 

Książeczka obrazkowa:

 

Meet the Orchestra by Ann Hayes

Violet's Music by Angela Johnson

 

5- i 6-latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci znają 4 pory roku i wiedzą jaka jest wtedy pogoda


*Poznają bajki w języku angielskim

 

*Potrafią wskazać i nazwać różne instrumenty


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

 

*Wskazują elementy w książeczkach obrazkowych, wypowiadając ich nazwy

*Reagują na powtarzane polecenia

 

*Znają zasady panujące na zajęciach

*Uczestniczą w proponowanych grach i zabawach

 

*Four seasons + revision of weather

 

 

 

 

 

*Fantasy and Fairy Tales

 

 

 

 

 

 

 

*Instruments

 

 

 

 

 

 

 

 

Spring, Summer, Autumn, Winter, Warm, Cold, Hot, Freeze, Umbrella, Tree, Free Time, Sun, Moon

 

 

 

 

Castle, Wand, Fairy, Princess, Prince, Ghost, Queen, King, Wizard, Magic Hats, Spell, Charm, Magic, Magician

 

 

 

 

 

Music, Notes, Guitar, Piano, Drums, Violin, Tambourine, Harp, Flute, Trumpet, Triangle

 

 

Wprowadzane piosenki:

Season song (Have Fun Teaching)

Seasons Song for Kids (Autumn/Fall Version) | Pancake Manor
Can you play guitar? (Fun Kids English)

The musical instruments (HiDino Kids Songs With Fun Stories )

 

 

Realizowane projekty:

The Little Red Hen Fairy Tales and Bedtime Stories
The Three Billy Goats Gruff

 

 

 

 

Książeczka obrazkowa:

 

Meet the Orchestra by Ann Hayes

Violet's Music by Angela Johnson

 

 

LUTY   3-4-latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci potrafią wskazać buźki z emocjami i uczuciami

*Potrafią posługiwać się słownictwem związanym z tematem

 

*Potrafią przedstawić członków rodziny


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

 

*Utrwalają materiał z poprzednich miesięcy w zabawach ruchowych

*Reagują na powtarzane polecenia

*Family

 

 

 

 

*Emotions and feelings

 

 

 

 

*Instruments

 

 

 

 

*Revision

 

 

 

 

 

 

 

Mom, Dad, Aunt, Uncle, Parents, Grandma, Grandpa

 

 

 

Happy, angry, sad, scared, surprised, sick, hungry

 

 

 

Guitar, piano, trumpet, drums, violin, harp, tambourine

 

 

 

Weather, animals, clothes

Wprowadzane piosenki:

 

Family Song (Sesame Street)
My teddy Bear (Super Simple Songs)
It’s my family (Kidsa English)
Finger Family Song (Kids Academy)

 

Projekty:
Build a Snowman (Steve and Maggie)

 

Książeczka obrazkowa:

 

My first touch and find – sea Campbell Books

Planet Earth Campbell Books

LUTY   4-5- latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci potrafią wskazać buźki z emocjami i uczuciami

*Potrafią posługiwać się słownictwem związanym z tematem

 

*Potrafią przedstawić członków rodziny


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

 

*Utrwalają materiał z poprzednich miesięcy w zabawach ruchowych

*Reagują na powtarzane polecenia

*Family

 

 

 

 

*Emotions and feelings

 

 

 

 

*Instruments

 

 

 

 

*Revision

 

 

 

 

 

 

 

Mom, Dad, Aunt, Uncle, Parents, Grandma, Grandpa

 

 

 

Happy, angry, sad, scared, surprised, sick, hungry

 

 

 

Guitar, piano, trumpet, drums, violin, harp, tambourine

 

 

 

Weather, animals, clothes

Wprowadzane piosenki:

 

Family Song (Sesame Street)
My teddy Bear (Super Simple Songs)
It’s my family (Kidsa English)
Finger Family Song (Kids Academy)

 

Projekty:
Build a Snowman (Steve and Maggie)

 

Książeczka obrazkowa:

 

My first touch and find – sea Campbell Books

Planet Earth Campbell Books

LUTY   5-6- latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Dzieci potrafią wskazać buźki z emocjami i uczuciami

*Potrafią posługiwać się słownictwem związanym z tematem

 

*Potrafią przedstawić członków rodziny


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

 

*Utrwalają materiał z poprzednich miesięcy w zabawach ruchowych

*Reagują na powtarzane polecenia

*Family

 

 

 

 

*Emotions and feelings

 

 

 

 

*Instruments

 

 

 

 

*Revision

 

 

 

 

 

 

 

Mom, Dad, Aunt, Uncle, Parents, Grandma, Grandpa

 

 

 

Happy, angry, sad, scared, surprised, sick, hungry

 

 

 

Guitar, piano, trumpet, drums, violin, harp, tambourine

 

 

 

Weather, animals, clothes

Wprowadzane piosenki:

 

Family Song (Sesame Street)
My teddy Bear (Super Simple Songs)
It’s my family (Kidsa English)
Finger Family Song (Kids Academy)

 

Projekty:
Build a Snowman (Steve and Maggie)

 

Książeczka obrazkowa:

 

My first touch and find – sea Campbell Books

Planet Earth Campbell Books

 

Styczeń 2022

3- i 4 -latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Potrafią wskazać obiekty związane z zimą

*Potrafią posługiwać się słownictwem związanym z tematem

 

*Potrafią przedstawić członków rodziny


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

*Reagują na powtarzane polecenia

*Uczestniczą w proponowanych grach, śpiewają piosenki poznane na zajęciach

 

*Winter

 

 

 

 

 

*Family

 

 

 

 

 

 

 

*Revision

 

 

 

 

 

 

 

 

Snowflake, winter, Skiing, Snowman, Hat, Scarf, Hockey, Snow, Cold, Snowball, Mittens, Gloves, Angel

 

 

 

 

 

 

Mom, Dad, Aunt, Uncle, Parents, Grandparents, Grandma, Grandpa, Cousin

 

 

 

 

 

 

Wprowadzane piosenki:

 

Family Song (Sesame Street)
My teddy Bear (Super Simple Songs)
It’s my family (Kidsa English)
Finger Family Song (Kids Academy)

 

Projekty:
Build a Snowman (Steve and Maggie)
Winter clothing – Ubrania zimowe

 

 

Książeczka obrazkowa:

 

The biggest snowball ever! John Rogan

My first touch and find – sea Campbell Books

Planet Earth Campbell Books

On the farm DK

 

4- i 5- latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Potrafią wskazać obiekty związane z zimą

*Potrafią posługiwać się słownictwem związanym z tematem

 

*Potrafią przedstawić członków rodziny


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

*Reagują na powtarzane polecenia

*Uczestniczą w proponowanych grach, śpiewają piosenki poznane na zajęciach

 

*Winter

 

 

 

 

 

*Family

 

 

 

 

 

 

 

*Revision

 

 

 

 

 

 

 

 

Snowflake, winter, Skiing, Skating, Snowman, Hat, Scarf, Hockey, Snow, Cold, Frost, Sledging, Snowball, Mittens, Bird Feeder, Icicles, Gloves, Angel

 

 

 

 

 

 

Mom, Dad, Daughter, Son, Aunt, Uncle, Parents, Grandparents, Grandma, Grandpa, Cousin

 

 

 

 

 

 

Wprowadzane piosenki:

 

Family Song (Sesame Street)
My teddy Bear (Super Simple Songs)
It’s my family (Kidsa English)
Finger Family Song (Kids Academy)

 

Projekty:
Build a Snowman (Steve and Maggie)
Winter clothing – Ubrania zimowe

 

 

Książeczka obrazkowa:

 

The biggest snowball ever! John Rogan

My first touch and find – sea Campbell Books

Planet Earth Campbell Books

On the farm DK

 

5- i 6- latki

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

 

*Potrafią wskazać obiekty związane z zimą

*Potrafią posługiwać się słownictwem związanym z tematem

 

*Potrafią przedstawić członków rodziny


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

*Reagują na powtarzane polecenia

*Uczestniczą w proponowanych grach, śpiewają piosenki poznane na zajęciach

 

*Winter

 

 

 

 

 

*Family

 

 

 

 

 

 

 

*Revision

 

 

 

 

 

 

 

 

Snowflake, winter, Skiing, Skating, Snowman, Hat, Scarf, Hockey, Snow, Cold, Frost, Sledging, Snowball, Mittens, Bird Feeder, Icicles, Gloves, Angel

 

 

 

 

 

 

Mom, Dad, Daughter, Son, Aunt, Uncle, Parents, Grandparents, Grandma, Grandpa, Cousin

 

 

 

 

 

 

Wprowadzane piosenki:

 

Family Song (Sesame Street)
My teddy Bear (Super Simple Songs)
It’s my family (Kidsa English)
Finger Family Song (Kids Academy)

 

Projekty:
Build a Snowman (Steve and Maggie)
Winter clothing – Ubrania zimowe

 

 

Książeczka obrazkowa:

 

The biggest snowball ever! John Rogan

My first touch and find – sea Campbell Books

Planet Earth Campbell Books

On the farm DK

 

 

Data dodania: 2020-11-16 13:54:50
Data edycji: 2022-05-27 13:00:23
Ilość wyświetleń: 501

"Trzeba dzieciom dać serce, piękno i uśmiech, aby uczyły się kochać ludzi i wszystko, co je otacza."

Maria Kownacka
Bądź z nami
Urzędu Miejskiego w Policach
Biuletynu Informacji Publicznej