Zapraszamy do udziału w ROWEROWYM MAJU! Nagrody
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Plan na maj

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

*Dzieci znają słownictwo wiosenne w języku angielskim i potrafią wskazywać odpowiednie obrazki


*Reagują na nowe słowa i zwroty poprzez gesty, mimikę, rozpoznawanie na obrazkach

*Powtarzają nowe słownictwo, które poznają w trakcie piosenek, gier, zabaw ruchowych

*Znają słownictwo związane ze światem zwierząt

*Animals

 

 

 

 

 

*Insects

 

 

 

 

 

 

Cat, dog, cow, pig, horse, fox, shark, whale, rooster, hen, rabbit, hare, lion, tiger, cheetah, leopard, bear, bird, crocodile, rhino, wolf, deer, racoon, turtle, tortoise, elephant, gorilla, rat, mouse, snake, rattlesnake

 

 

Bumblebee, fly, butterfly, dragonfly, ladybug, snail, spider, Grasshopper, beetle, lizard, mosquito, ant, cricket, earthworm, wasp

Wprowadzane piosenki:

Let’s go to the zoo – SuperSimpleSongs

Yes, I can! - SuperSimpleSongs

The animal song – Maple Leaf Learning

Guess the animal sounds – Little Dreamers Education

Dodatkowe materiały:

·   You can sing in English too! : 20 nowych autorskich piosenek poszerzających słownictwo dziecka w języku angielskim/ Terence Clark-Ward ( 2-5 latki )

·  Kitty Kotty – książeczki w j. angielskim

 

Data dodania: 2020-11-16 13:54:50
Data edycji: 2024-05-08 14:51:52
Ilość wyświetleń: 935

"Trzeba dzieciom dać serce, piękno i uśmiech, aby uczyły się kochać ludzi i wszystko, co je otacza."

Maria Kownacka
Bądź z nami
Urzędu Miejskiego w Policach
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej