Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Plan na wrzesień

ZAŁOŻENIA (lub CELE)

TEMAT

WPROWADZANE SŁOWNICTWO

i WYRAŻENIA

REALIZOWANY MATERIAŁ

Dziecko:

- rozumie część poleceń nauczyciela i reaguje na nie

- rozpoznaje i nazywa większość poznanych kolorów

- zapamiętuje większość brakujących kolorów

- zna wybrane nazwy zwierząt ze świata podwodnego

- potrafi, z pomocą nauczyciela, zaśpiewać piosenkę Colours under the sea

 

*Hello everybody! – Witajcie!

 

 

 

 

 

*I know colors

 

 

 

*Animals and pets

 

 

 

 

 

Hello, Bye-bye, What’s your name?, My name is…,
How are you?

I’m good/great

I’m not good

 

 

Kolory: orange, pink, red, blue, green, brown, black, yellow, purple, white

 

 

Zwierzęta – cat, dog, monkey, parrot, tiger, frog, elephant, zebra, koala, panda, przypomnienie zwierząt z poprzedniego roku

 

 

 

Wprowadzane piosenki:

Hello song (Super Simple Songs)

Red light, Green light (Super Simple Songs)

 

Flashcards: karty obrazkowe z kolorami i uczuciami

Rysunki zwierząt morskich z piosenki

 

My book of letters Miles Kelly

The book of activities (colors/animals)

Data dodania: 2020-11-16 13:54:50
Data edycji: 2024-09-01 09:53:04
Ilość wyświetleń: 1001

"Trzeba dzieciom dać serce, piękno i uśmiech, aby uczyły się kochać ludzi i wszystko, co je otacza."

Maria Kownacka
Bądź z nami
Urzędu Miejskiego w Policach
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej