ZAŁOŻENIA (lub CELE)
TEMAT
WPROWADZANE SŁOWNICTWO
i WYRAŻENIA
REALIZOWANY MATERIAŁ
Dziecko:
- rozumie część poleceń nauczyciela i reaguje na nie
- rozpoznaje i nazywa większość poznanych kolorów
- zapamiętuje większość brakujących kolorów
- zna wybrane nazwy zwierząt ze świata podwodnego
- potrafi, z pomocą nauczyciela, zaśpiewać piosenkę Colours under the sea
*Hello everybody! – Witajcie!
*I know colors
*Animals and pets
Hello, Bye-bye, What’s your name?, My name is…, How are you?
I’m good/great
I’m not good
Kolory: orange, pink, red, blue, green, brown, black, yellow, purple, white
Zwierzęta – cat, dog, monkey, parrot, tiger, frog, elephant, zebra, koala, panda, przypomnienie zwierząt z poprzedniego roku
Wprowadzane piosenki:
Hello song (Super Simple Songs)
Red light, Green light (Super Simple Songs)
Flashcards: karty obrazkowe z kolorami i uczuciami
Rysunki zwierząt morskich z piosenki
My book of letters Miles Kelly
The book of activities (colors/animals)
"Trzeba dzieciom dać serce, piękno i uśmiech, aby uczyły się kochać ludzi i wszystko, co je otacza."
00-639 Warszawa
ul. Marszałkowska 27/35/A
+48 22 825 17 85
przedszkole@przedszkole21.edu.pl